söndag 10 maj 2009

Faderskärlek från balkong

När jag och min sambo var ute med barnvagnen och gick skrek plötsligt en människa reklam åt oss. Nu kan man inte ens gå över en gräsmatta utan att det står en karl på en balkong och gastar ut reklambudskap. "Hippsomhapp.com!", "Min dotter säljer barnkläder på nätet!".

Först blev jag irriterad, men sen insåg jag vilken fin människa balkongmannen var. Han är så stolt och glad över sin dotter och hennes verksamhet att han känner sig tvingad att skrika åt främmande människor från sin balkong.

Nu har jag varit inne och tittat på hemsidan. Jag tänker inte köpa något eftersom vi har barnkläder så det räcker, men jag tänker länka. Bara för att det är så fint med fäder som älskar sina döttrar. Och för att det ska fan löna sig att skrika åt främlingar ibland.

http://www.hippsomhapp.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar