lördag 4 april 2009

Jesusboken är här

Nu har jag ett recensionsexemplar av "Om Jesus" i min hand. De två första kapitlen är avklarade och nu gäller det bara att finna tid till resten. Mycket lovande start i alla fall.

I övrigt är jag inte så nöjd över att jag den senaste veckan haft mycket svårt att tänka positivt. Det har varit omöjligt. Alla negativa tankar bubblar upp och drar åt sig mer negativa saker som exempelvis att jag i går fick jätteskäll av en busschaufför för att jag råkat luta mig mot plingknappen och plingat varenda hållplats från Umedalen och ner till stan.

1 kommentar:

  1. Hahaha.. jag förstår faktiskt att du fick en utskällning. Om jag vore den busschauffören skulle jag troligtvis vara i upplösningstillstånd. Men jag är ju å andra sidan jädrigt lättretlig.

    SvaraRadera